Ens conviden a les VIII Barcino·Colonia·Romae
+2
burt_minorrot
Admin
6 participantes
Página 1 de 3.
Página 1 de 3. • 1, 2, 3
Ens conviden a les VIII Barcino·Colonia·Romae
Un any més he rebut la invitació del Ricard Llop per a participar a les jornades Barcino·Colonia·Romae que tindran lloc els dies 2 i 3 de juny al barri de Santos, com sempre. Li confirmo assitència o no? Ho dic perquè jo no tinc romans i depenc de vosaltres. Òbviament, jo demanaria només un dia (preferiblement el dissabte). Com a molt tard hauríem de dir alguna cosa el primer cap de setmana de març.
Opinions?
Opinions?
Re: Ens conviden a les VIII Barcino·Colonia·Romae
Jo vindré, però copm sempre, un dia, a ser possible el dissbte.
Tenim al company Logstar (altre Antonio) que te romans i es vol apuntar a la disbauxa.
Ja li aniré informant jo mateix i Zypheria també.
Tenim al company Logstar (altre Antonio) que te romans i es vol apuntar a la disbauxa.
Ja li aniré informant jo mateix i Zypheria també.
Senyor Admin, ja sap que els legionaris de la VIIII sempre responem que si a tot Nosaltres portem les minis, ja mirarem quin escenari o partida fem ;D
Com sempre buscarem alguna cosa a la peninsula, pot ser una de Cesar vs Ponpeyo. L'any passat varem fer guerres cantabres, aixi que aques any podriem fer algo de la terra, amb Ibers contra romans
Com sempre buscarem alguna cosa a la peninsula, pot ser una de Cesar vs Ponpeyo. L'any passat varem fer guerres cantabres, aixi que aques any podriem fer algo de la terra, amb Ibers contra romans
Perfecte!!
Avisem amb temps per si tinc que pintar minis per la jornada.
Els meus Ibers sempre están preparats, i ara entre 2 i 3 dispensables!!!
Avisem amb temps per si tinc que pintar minis per la jornada.
Els meus Ibers sempre están preparats, i ara entre 2 i 3 dispensables!!!
Excel·lent! Avui mateix faig la reserva de la taula gran de mida estàndar per al dissabte dia 2.
Merci a tots.
Merci a tots.
Ja tenim taula reservada. Ara em demanen quina batalla oferirem. Idees?
A veure que os sembla aquesta batalla.
https://es.wikipedia.org/wiki/Batalla_de_Ilerda
Cesar vs Pompeyo a Hispania, la gracia que Cesar porta a mes de legionaris, aliats Ibers i Celtes
https://es.wikipedia.org/wiki/Batalla_de_Ilerda
Cesar vs Pompeyo a Hispania, la gracia que Cesar porta a mes de legionaris, aliats Ibers i Celtes
Ok, ja tinc una ideia mes o menys clara del escenari. a veure que os sembla.
Cesarias:
C-inc -> Cesar (Brillant)
2 Comandaments amb legionaris, equites y auxilia (les legions de Cesar VIII i VIIII)
1 Comandament aliat Ibers
1 Comandamet aliat Gals
Ponpeians:
C-in-C -> Pompeyo (Brillant)
4 Comandament amb legionaris, equites y auxilia (les legions de Pompei IV, VI ialgoa mes)
Si os sembla be, ho extrapolo a llistes de uns 240 - 300 punts, per poder jugar dues partides, com sempre, una al mati y una a la tarde.
Va be??
Cesarias:
C-inc -> Cesar (Brillant)
2 Comandaments amb legionaris, equites y auxilia (les legions de Cesar VIII i VIIII)
1 Comandament aliat Ibers
1 Comandamet aliat Gals
Ponpeians:
C-in-C -> Pompeyo (Brillant)
4 Comandament amb legionaris, equites y auxilia (les legions de Pompei IV, VI ialgoa mes)
Si os sembla be, ho extrapolo a llistes de uns 240 - 300 punts, per poder jugar dues partides, com sempre, una al mati y una a la tarde.
Va be??
Per mi perfecte, però com que ens donaran una taula gran, podríem portar un pessebre gros i muntar una única batalla tot el dia. És només una idea, of course.
Es una idea, si com creguis millor. Personalment penso que, si es per fer demos, millor una partida que es pugui jugar en una estona, que no pas una molt gran que la gent no tingui temps de estar a tota la partida. La batalla es molt interessant i es pot muntar una taula molt vistosa.
És veritat això de les demos que comentes. El problema és que només tindrem una taula gran i no una segona petita per a demos obertes (no es pot demanar més del que ofereixen des de l'organització). Aquí crec que ens hauríem de limitar a repartir flyers de Mes 1 al Dau i explicar als possibles interessats on trobar-nos i de què va el joc, més que no pas mirar de fer-los jugar.
El que es pot fer és mirar de demanar que la taula gran estigui constituïda per dues de 2 m x 0.80 m. Aleshores sí que es podria dedicart una a demos obertes i l'altra a muntar un pessebre el més lluït possible. La pregunta és, paga la pena mirar de muntar alguna cosa mínimament vistosa en una taula tan estreta?
El que es pot fer és mirar de demanar que la taula gran estigui constituïda per dues de 2 m x 0.80 m. Aleshores sí que es podria dedicart una a demos obertes i l'altra a muntar un pessebre el més lluït possible. La pregunta és, paga la pena mirar de muntar alguna cosa mínimament vistosa en una taula tan estreta?
Ok, dons mirem de muntar una partida mes grandota, jo ho comentava per que altres anys el format de partides petites ha tingut exit i la gent ha jugat.
En una taula de 200x80, crec que si que es pot muntar la Batalla, com et dic es una batalla curiosa i pot quedar molt maca i vistosa. M'hi poso amb els ORBATS i el mapa del escenari, en quan ho tingui, els penjo i ho comentem.
Si no et sap greu, també portarem alguns flyers de VIIII Legion, gracies!!!
En una taula de 200x80, crec que si que es pot muntar la Batalla, com et dic es una batalla curiosa i pot quedar molt maca i vistosa. M'hi poso amb els ORBATS i el mapa del escenari, en quan ho tingui, els penjo i ho comentem.
Si no et sap greu, també portarem alguns flyers de VIIII Legion, gracies!!!
Doncs aleshores no se'n parli més. Si tu creus que amb una taula de 2 x 0,8 es pot muntar quelcom maco, endavant. L'altra me la quedo jo per a demos.
O òbviament, no hi haurà problema pel tema dels flyers
Ja em diràs quin pessebre muntaràs.
O òbviament, no hi haurà problema pel tema dels flyers
Ja em diràs quin pessebre muntaràs.
Voleu dir que no faria més goig una taula gran i fer la mega partida en comptes de dues?
Zypheria- Cantidad de envíos : 127
Rango : 181
Efectivament, faria més goig, però aquests esdeveniments són especialment bons per a captar nous adeptes a la secta. Trobo que tenir una taula per a demos és un actiu important (en opinió meva, of course).
Saben quelcom de les llistes per les Barcino Romae?
Las tengo a medias, estoy pendiente de que me pasen el libro con las listas actualizadas, para ver que sean correctas
Tranquilo, nos han de llegar los libros en unos días.
Las listas son básicamente las de Romanos de Mario y alguna de Galos de la época, para hacer de aliados.
Como la mesa es de 200x80, he modificado un poco las lineas de batalla "clasicas" y los despliegues, para que sea una batalla vistosa.
De miniaturas, creo que las tenemos casi todas, y en cuanto termine de pulir las listas, lo tendremos todo listo
Las listas son básicamente las de Romanos de Mario y alguna de Galos de la época, para hacer de aliados.
Como la mesa es de 200x80, he modificado un poco las lineas de batalla "clasicas" y los despliegues, para que sea una batalla vistosa.
De miniaturas, creo que las tenemos casi todas, y en cuanto termine de pulir las listas, lo tendremos todo listo
Bueno, a ver como nos explicamos.........
Esta mañana, al castro, ha llegado un heraldo con la siguiente noticia:
https://www.facebook.com/events/2063174980634765/
Y claro, nosotros pensábamos que esto era una comunidad abierta de jugadores de DBMM y que habían invitado a esta comunidad (A traves del señor Admin, que es el enlace con la gente de Barcelona Colonia Romana). Nuestros legionarios vienen de muchos sitios, pero son gente entregada, que trabaja muy duro para poder llevar cosas vistosas, interesantes y de calidad a los eventos a los que nos invitan o en los que podemos participar. Cosas como esta, nos sorprenden y nos desmotivan. Nos parece del todo incorrecto y un desprecio a nosotros del todo flagrante que en el anuncio, primero, se use la foto de nuestras miniaturas (Griegos de Strategus y Epiro de Viden), segundo, la foto sea de un torneo que organizo VIIII Legion, tercero, sea Stategus, el encargado (ya que se ofreció el voluntariamente) de organizar el escenario de demo y traer toda la escenografia, listas, minis, tapere, etc... Y NO se haga ni la MAS MINIMA REFERENCIA a VIIII Legion.
Vista la gran valoración que se ha hecho de todo nuestro esfuerzo, trabajo y ganas, pasaremos a valorar, si realmente nos merece la pena el participar en estas u otras jornadas futuras.
Saludos.
Esta mañana, al castro, ha llegado un heraldo con la siguiente noticia:
https://www.facebook.com/events/2063174980634765/
Y claro, nosotros pensábamos que esto era una comunidad abierta de jugadores de DBMM y que habían invitado a esta comunidad (A traves del señor Admin, que es el enlace con la gente de Barcelona Colonia Romana). Nuestros legionarios vienen de muchos sitios, pero son gente entregada, que trabaja muy duro para poder llevar cosas vistosas, interesantes y de calidad a los eventos a los que nos invitan o en los que podemos participar. Cosas como esta, nos sorprenden y nos desmotivan. Nos parece del todo incorrecto y un desprecio a nosotros del todo flagrante que en el anuncio, primero, se use la foto de nuestras miniaturas (Griegos de Strategus y Epiro de Viden), segundo, la foto sea de un torneo que organizo VIIII Legion, tercero, sea Stategus, el encargado (ya que se ofreció el voluntariamente) de organizar el escenario de demo y traer toda la escenografia, listas, minis, tapere, etc... Y NO se haga ni la MAS MINIMA REFERENCIA a VIIII Legion.
Vista la gran valoración que se ha hecho de todo nuestro esfuerzo, trabajo y ganas, pasaremos a valorar, si realmente nos merece la pena el participar en estas u otras jornadas futuras.
Saludos.
No havia vist l'entrada. Miro de parlar amb el Salva per a solucionar el tema.
Hola Strategus.
Ya está todo cambiado.
Pensaba que las fotos eran mias y no que eran de VIIII Legión y pido disculpas por ello. No ha sido nada a mala fe, sino un error desafortunado.
Respecto a la mención de vuestra compadecencia, al mirar el evento creado para las Barcino Colonia Romae, he observado que más de la mitad de la información que se había colocado, ha desaparecio.
Esto puede ser por cuilpar de FB, o bien porque al miomento de guardar el evento, por el motivo que sea, se borró involuntariamente.
Se ha vuelto a crear el evento, indicando que estais de pleno derecho, como así es.
Pido disculpas.
Ya está todo cambiado.
Pensaba que las fotos eran mias y no que eran de VIIII Legión y pido disculpas por ello. No ha sido nada a mala fe, sino un error desafortunado.
Respecto a la mención de vuestra compadecencia, al mirar el evento creado para las Barcino Colonia Romae, he observado que más de la mitad de la información que se había colocado, ha desaparecio.
Esto puede ser por cuilpar de FB, o bien porque al miomento de guardar el evento, por el motivo que sea, se borró involuntariamente.
Se ha vuelto a crear el evento, indicando que estais de pleno derecho, como así es.
Pido disculpas.
El evento per Facebook:
https://www.facebook.com/events/1943271632359260/
https://www.facebook.com/events/1943271632359260/
Página 1 de 3. • 1, 2, 3