Fitxa 2. A on van els impetuosos?
3 participantes
Página 1 de 1.
Fitxa 2. A on van els impetuosos?
Aquí teniu la segona fitxa de suport dedicada als moviments impetuosos. Es tracta d'una diagrama de flux que permet esbrinar cap a on ha deirigir-se un element que avança impetuosament. A diferència de la fitxa 1, només està en versió bil·língüe perquè no ha tingut acceptació en la comunitat anglòfona. El mateix Lawrence Greaves considera que aquesta mena de solucions son aberracions (em va dir aixó, literalment). En opinió seva, una taula explica millor aquest moviment. Jo, des del respecte cap a un dels gurus del reglament, discrepo d'aquesta opinió i per això la incloc igualment.
Tanmateix, com que era considerat una aberració, no ha rebut la revisió en profunditat per part d'altres gurus que crec que hauria d'haver tingut. Pero això, només consto jo com a autor i no puc garantir que en el futur no hagi de ser modificat a causa d'algun punt que no sigui correcte. Heus ací la fitxa:
Clica aquí per a descarregar-la
Tanmateix, com que era considerat una aberració, no ha rebut la revisió en profunditat per part d'altres gurus que crec que hauria d'haver tingut. Pero això, només consto jo com a autor i no puc garantir que en el futur no hagi de ser modificat a causa d'algun punt que no sigui correcte. Heus ací la fitxa:
Clica aquí per a descarregar-la
Última edición por Admin el Lun Jul 03, 2017 2:56 pm, editado 1 vez
Re: Fitxa 2. A on van els impetuosos?
gran aporte i moltes gracies.
Montes- Cantidad de envíos : 36
Rango : 46