El foro de DBMM en Barcelona
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Alguns dubtes Amazones

3 participantes

Ir abajo

Alguns dubtes Amazones Empty Alguns dubtes Amazones

Mensaje  Habeas Corpus Lun Oct 08, 2018 10:15 pm

Hola a tothom!
Abans que res m'agradaria donar un parell d'explicacions:
Sóc nou en aquest joc, haureu de tenir una mica de paciéncia, no soc tampoc un jugador habitual,
però m'agrada aquest món. Havia jugat al Fantasy Warriors del Nick Lund, i tinc figures per aquest joc,
de 28mm., Amazones i No-Morts.
He decidit reconvertir les meves figures al DBMF per que el joc sembla menys rigid i ferregós que el FW.
I aquíés on venen els meus dubtes:
- Quina es la mida de l'element CeC, GS i GA per a 28mm?
He revisat la llista d'Amazones i no tenen Cavalleria:
- Hi ha alguna manera per poder afegir cavalleria i carros?, ja que tinc unes amazones sobre tigres i llops, i
havia construït uns carros del no-res (reciclant coses).
Habeas Corpus
Habeas Corpus

Cantidad de envíos : 7
Rango : 9
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 07/10/2018
Edad : 49

Volver arriba Ir abajo

Alguns dubtes Amazones Empty Re: Alguns dubtes Amazones

Mensaje  Zypheria Lun Oct 08, 2018 11:40 pm

Shalom!!

Els C-in-C i els Sub-generals utilitzen el mateix tipus de base que el element escollit. Per exemple el teu C-in-C pot ser Bw, Aux o Bd, per tant les bases serien de 60x30mm en el cas del Bw i Aux, i de 60x20mm en el cas del Bd. No veig problema en que les amazones tinguin algun tipus de tropa muntada tot es parlar-ho, desde el meu punt de viste les faria LH.

Jo tinc Skaven, Orcs de Moria i estic fent Halflings.
Zypheria
Zypheria

Cantidad de envíos : 127
Rango : 181
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 24/03/2017
Edad : 38
Localización : Cornellà de Llobregat

Volver arriba Ir abajo

Alguns dubtes Amazones Empty Re: Alguns dubtes Amazones

Mensaje  strategus_maximus Miér Oct 10, 2018 10:28 am

Per el tema de la cavalleria i els carros, no hi ha cap problema en afegir una o dues entrades a la llista per actualitzar-la Very Happy Com diu el company Zypharia, jo la Cavalleria, la veig com a LH (Pot ser O) i els carros com a Cv(F) si son lleugers o Cv(O) si son tipus carros Gals o Britons. Si pots, penja algunes fotos de les minis i mirem de ajustar del tot Wink
strategus_maximus
strategus_maximus

Cantidad de envíos : 572
Rango : 723
Reputación : -1
Fecha de inscripción : 01/06/2011
Edad : 42
Localización : BCN

http://viiii-legion.blogspot.com/

Volver arriba Ir abajo

Alguns dubtes Amazones Empty Re: Alguns dubtes Amazones

Mensaje  Habeas Corpus Jue Oct 11, 2018 9:06 pm

Faré unes fotos i les pujaré!
Però ja d'entrada diré que els carros els haig de reduir de llargada i d'amplada, les
amazones sobre tigres i llops no tindran problema, per dimensions!
Haig de reconvertir tot l'exercit!
Habeas Corpus
Habeas Corpus

Cantidad de envíos : 7
Rango : 9
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 07/10/2018
Edad : 49

Volver arriba Ir abajo

Alguns dubtes Amazones Empty Re: Alguns dubtes Amazones

Mensaje  strategus_maximus Lun Oct 15, 2018 11:19 am

Ok, quan puguis ja pujaràs les fotos. Així podrem ajustar millor el tipus de tropa, ja que la cavalleria de tigres, la veig mes coma a CV que no pas com a LH, mentre que els llops, com la LH(F), poden quedar molt be.

De fet, ja tinc ganes de veure fotos de les tropes, que pot ser un exercit molt espectacular!!!!! bounce bounce bounce bounce
strategus_maximus
strategus_maximus

Cantidad de envíos : 572
Rango : 723
Reputación : -1
Fecha de inscripción : 01/06/2011
Edad : 42
Localización : BCN

http://viiii-legion.blogspot.com/

Volver arriba Ir abajo

Alguns dubtes Amazones Empty Re: Alguns dubtes Amazones

Mensaje  Habeas Corpus Mar Oct 23, 2018 10:14 pm

Abans que res les meves disculpes, faig hores a la feina i no tinc gaires estones lliures!
Això i que tinc algun problema amb el mòbil que no em deixa passar les fotos a l'ordinador.
Intentaré solucionar-ho el més aviat possible.
Les amazones amb llop son una barreja de Mastines del Caos de GW i llanceres de Ral Partha,
les amazones amb tigre son de Grenadier, són lleugerament més grans els Mastins (llops).
Haig de posar-me a treure les figures però tinc dos nens (de 1 i 4 anys), i trobar un lloc on
desplegar tot un exercit sense que hi puguin arribar es difícil en un pis, per no dir impossible.
Per cert també tinc una amazona gegant de grenadier, que tampoc surt a la llista. Encara que pot
passar per Avatar.
La veritat es que reconvertir totes les figures em portarà força temps, passar d'individual a
blocs serà un gran repte.
Habeas Corpus
Habeas Corpus

Cantidad de envíos : 7
Rango : 9
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 07/10/2018
Edad : 49

Volver arriba Ir abajo

Alguns dubtes Amazones Empty Re: Alguns dubtes Amazones

Mensaje  strategus_maximus Miér Oct 24, 2018 10:09 am

Tranquil, que no cal fer-ho tot ja!!! Very Happy

Quan puguis. Però per el que comentes, ja et dic que les que van en llop, seran LH, ara faltarà veure de quin tipus, si F o O o qué, jajajajaja. Les de Tigre i els carros, seran Cv, els carros Cv(O), casi segur, com els carros dels Gals o dels Britons, els Tigres, podem mirar a veure si els fem Cv(O), o Cv(F), o una combinació dels dos scratch scratch scratch study study study study study

Si vols, algun dissabte que tinguis "Family Points" acumulats, podem quedar i a part de fer alguna demo, et recomano que juguis alguna partida abans de posar-te a emplaquetar figures (i tenim prou minis per fer de proxis d'amazones, tranquil) també veiem les minis i com les pots emplaquetar de la millor manera. Very Happy
strategus_maximus
strategus_maximus

Cantidad de envíos : 572
Rango : 723
Reputación : -1
Fecha de inscripción : 01/06/2011
Edad : 42
Localización : BCN

http://viiii-legion.blogspot.com/

Volver arriba Ir abajo

Alguns dubtes Amazones Empty Re: Alguns dubtes Amazones

Mensaje  Habeas Corpus Dom Nov 04, 2018 3:59 pm

Per fi mes o menys!


El problema de treure figures de l'armari es que et dones compte de que encara tens coses per acabar, que hi han figures que més
valdria tornar-les a pintar, i tres milions de modificacions que li faries a algunes. Embarassed
Aquests carros son massa llargs hauré de tallar-los o tornar a començar, depenen de com estiguin estipulats tallo o en faig uns de nous,
menys els cavalls tot es reciclat.
He posat les que em falten per acabar que son les que tinc mes a mà. (en realitat totes però haig de moure moltes coses)
Que bonics eren els caps de setmana fa anys, quantes hores mortes... jo si em dieu dia i hora ja faré el possible per anar on sigui, i com
sigui... la penitència ja la pagaré després Rolling Eyes
Habeas Corpus
Habeas Corpus

Cantidad de envíos : 7
Rango : 9
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 07/10/2018
Edad : 49

Volver arriba Ir abajo

Alguns dubtes Amazones Empty Re: Alguns dubtes Amazones

Mensaje  strategus_maximus Lun Nov 05, 2018 10:36 am

jajajajajajajajjaa, tranquil.

A veure, el tema del carros, en principi van en peana de 60x60, si el ports fer una mica mes curt, cap problema, si no, pots posar peana doble, 60x120, sense cap problema.

Per el que fa a la cavalleria, el que varem comentar, la llops, seran LH(F) (veig que van amb arc), el Tigres seran Cv (I) (Poca armadura i arcs també) o Cv(O) si les tens amb arma i escut. Els carros, seran Cv(O), com els dels Gals i els Gegants Gi(O) si no porten armadura o Gi(S) si porten armadura. Els punts els tens a la taula general, les quantitats de mínims y màxims, en quan revisi la llista te les dic.

Per el tema de jugar una partida, podem mirar un dissabte a la tarda o diumenge, el que et vagi millor i et vens al local. Very Happy
strategus_maximus
strategus_maximus

Cantidad de envíos : 572
Rango : 723
Reputación : -1
Fecha de inscripción : 01/06/2011
Edad : 42
Localización : BCN

http://viiii-legion.blogspot.com/

Volver arriba Ir abajo

Alguns dubtes Amazones Empty Re: Alguns dubtes Amazones

Mensaje  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Volver arriba


 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.