Jornada d'Alpha el dia 18 de novembre de 2017
+4
Erwin
Zypheria
strategus_maximus
Admin
8 participantes
Página 1 de 1.
Jornada d'Alpha el dia 18 de novembre de 2017
Companys,
Aquest any, després de no haver-hi participat durant les darreres edicions, hi haurà presència de DBMM a la jornada d'Alpha de novembre. Ja he reservat dues taules, una de grandària estàndar per a una batalla grossa i la meva petita per a demos. Per tant, ja cal anar pensant quin escenari podem jugar.
Hi ha qui m'ha suggerit la batalla del riu Cefís, entre almogàvers i el duc d'atenes, amb estratagema inclosa. És només una idea, però podria pintar bé.
Opinions?
Aquest any, després de no haver-hi participat durant les darreres edicions, hi haurà presència de DBMM a la jornada d'Alpha de novembre. Ja he reservat dues taules, una de grandària estàndar per a una batalla grossa i la meva petita per a demos. Per tant, ja cal anar pensant quin escenari podem jugar.
Hi ha qui m'ha suggerit la batalla del riu Cefís, entre almogàvers i el duc d'atenes, amb estratagema inclosa. És només una idea, però podria pintar bé.
Opinions?
Re: Jornada d'Alpha el dia 18 de novembre de 2017
Dons aquest any hi hauran tres taules de DBMM, ja que nosaltres portem una de DBMF del Senyor del Anells a 600 punts
strategus_maximus escribió:Dons aquest any hi hauran tres taules de DBMM, ja que nosaltres portem una de DBMF del Senyor del Anells a 600 punts
No fotis! Però no vau dir que vosaltres muntáveu no sé quin escenari de segona guerra mundial?
Admin escribió:strategus_maximus escribió:Dons aquest any hi hauran tres taules de DBMM, ja que nosaltres portem una de DBMF del Senyor del Anells a 600 punts
No fotis! Però no vau dir que vosaltres muntáveu no sé quin escenari de segona guerra mundial?
Ya, pero nos ponemos a hablar por el grupo de wassp y nos venimos arriba
Zypheria- Cantidad de envíos : 127
Rango : 181
Home, doncs al final la cosa pot pintar molt bé. Si demanem que ens posen a tots plegats en un mateix lloc, farem molta patxoca i tot.
Ja ens coneixes Admin, no sabem dir que no!!! jajjajajajaa
Ens dividirem en dues taules, uns quants estarem amb la de DBMF i els altres a la de Stalingrado de WWII.
Si ens poden posar jutets seria genial
Ens dividirem en dues taules, uns quants estarem amb la de DBMF i els altres a la de Stalingrado de WWII.
Si ens poden posar jutets seria genial
Sapigueu que els nostres companys de Palma de Mallorca han demanat una taula de DBMM també per a la jornada d'Alpha. Ja he demanat a l'organització que ens posint totes tres taules juntes. M'han de confirmar que això sigui així, però la cosa pinta bé
Pues yo este año no quisiera perderme la jornada, así que espero poder participar.
Dopns seran taules un xic espectacularts, tot plegat
Molt bé senyors, doncs ja hem de començar a preparar l'escenari a portar el dia de les jornades. Quina batalla podem oferir?
Jo m'apunto pel que faci falta!!
verd- Cantidad de envíos : 236
Rango : 283
Me apunto
¿Preparo un escenario?
¿Preparo un escenario?
Ricardo- Cantidad de envíos : 741
Rango : 740
Ricardo escribió:
¿Preparo un escenario?
Sí, por favor. La mesa será la estándar de 1,80 x 1, 20
¡Oído cocina!
Ricardo- Cantidad de envíos : 741
Rango : 740
Molte bé. El Ricardo i jo ja estem confirmats. Tothom que estigui interessat a participar que ens ho faci saber en aquest fil, sisplau.
Yo estare a quatre bandes
- Amb la gent de VIIII Legion.
- Amb la gent de Kekolandia.
- Amb la gent de DBMM i
- Per el matí donant un taller de pigments.
I el fabricant de clons no em pot assegurar que estarán preparats els tres que em falten, per el 18...
- Amb la gent de VIIII Legion.
- Amb la gent de Kekolandia.
- Amb la gent de DBMM i
- Per el matí donant un taller de pigments.
I el fabricant de clons no em pot assegurar que estarán preparats els tres que em falten, per el 18...
burt_minorrot escribió:
Clons...???
capitaharlok- Cantidad de envíos : 210
Rango : 252
" />
Cartell oficial "calentito, calentito" con la cançó
A no, que es "despacito"
Cartell oficial "calentito, calentito" con la cançó
A no, que es "despacito"
Una bona jornada, sens dubte. Com a mínim més eficientment organitzada i promocionada qie la de l'any passat. M'ho vaig passar d'allò més bé, tot i acabar amb la veu trencada.
I vosaltres?
I vosaltres?
Pues la verdad que molt bé.
La partida de DBMF va tenir molta expectació sobre tot dels més petit, y la partida va estar molt interesant amb uns bons rifirrafes y combats curiosos. De fet és va donar un fet que pot portar a la implementació d'una correcció al reglament de DBMF i la veritat que aquestes coses només surten jugant,jugant i jugant.
A més ja he conegut als famosos Mallorquins (o part d'ells) que van flipar amb la meva elecció d'exèrcit, la cual cosa em dona mes enfasi a pintar els aztecas
La partida de DBMF va tenir molta expectació sobre tot dels més petit, y la partida va estar molt interesant amb uns bons rifirrafes y combats curiosos. De fet és va donar un fet que pot portar a la implementació d'una correcció al reglament de DBMF i la veritat que aquestes coses només surten jugant,jugant i jugant.
A més ja he conegut als famosos Mallorquins (o part d'ells) que van flipar amb la meva elecció d'exèrcit, la cual cosa em dona mes enfasi a pintar els aztecas
Zypheria- Cantidad de envíos : 127
Rango : 181
Dons si, molt bones.
I jo vaig acabar amb la gola seca del tot.
e quen pugui, si no estan malament fetes, penxo fotos de com estaven les taules a las 6h de la tarda.
A tope la del David i la de VIIII Legión.
Un bon dia amb tuthom!!!
I jo vaig acabar amb la gola seca del tot.
e quen pugui, si no estan malament fetes, penxo fotos de com estaven les taules a las 6h de la tarda.
A tope la del David i la de VIIII Legión.
Un bon dia amb tuthom!!!