DBMF al Coll Fantasy 2017
4 participantes
Página 1 de 1.
DBMF al Coll Fantasy 2017
En el CC Coll es faran les Coll Fantrasy els dies, 16, 17, 18, 24 i 25 de novembre de aquest any
Aquest any será sobre tematica mitjeval fantastic i el organitzador de la jornada ludica del 25 de novembre ens combiden a porta DBMF per aquesta data.
Que hos sembla?
Aquest any será sobre tematica mitjeval fantastic i el organitzador de la jornada ludica del 25 de novembre ens combiden a porta DBMF per aquesta data.
Que hos sembla?
Re: DBMF al Coll Fantasy 2017
Hola,
por mi genial, podemos llevar una de 240 puntos Goblins contra algo
por mi genial, podemos llevar una de 240 puntos Goblins contra algo
Vaja, coincideix amb les jornades d'Alpha d'aquest any. I ara sí que m'havia compromés a anar-hi. En fi, potser en una altra ocasió.
M....da
Ya hablaré con el Coll.
Ya me parecia a mi que por ahi iban las fechas.
os digo algo!!
Ya hablaré con el Coll.
Ya me parecia a mi que por ahi iban las fechas.
os digo algo!!
Si coincide con las Alpha, nosotros tampoco podremo estar, tambien montamos mesa alli.
Y yo tambien estoy en las Alpha Ares!!!
En principio las Alpha Ares son el 18 de Noviembre y las Coll Wargames el 25, pero aun me lo tienen que confirmar.
¿Alguien tiene el teléfono o el mail del Pere? (pasadmelo por privado, please).
En principio las Alpha Ares son el 18 de Noviembre y las Coll Wargames el 25, pero aun me lo tienen que confirmar.
¿Alguien tiene el teléfono o el mail del Pere? (pasadmelo por privado, please).
Burt. En quan puguis. Confirma les dates. Si no coincideix amb les Alpha. Portarem una partida de DBMF a 240 punts
Si:
18/11 tenemos las DAU.
25/11 Tenemos las Alpha Ares.
Y justamente las Coll Fantasy se hacen entre el sábaado 18 y el 25 de noviembre.
No creo que podamos estar en 2 sitios a la vez
18/11 tenemos las DAU.
25/11 Tenemos las Alpha Ares.
Y justamente las Coll Fantasy se hacen entre el sábaado 18 y el 25 de noviembre.
No creo que podamos estar en 2 sitios a la vez
Estrany. Dues dates consecutives quan en principi ho organitza la mateixa gent. Vosaltres a quin de tos dos sereu? Ho dic per a coordinar-ho amb la gent de Palma. Voldria que es vegessin 3 taules de DBMX plegades.
Nosaltres, en principi, per les DAU, no hens han dit res, aixi que....
A les Alpha estarem segur amb la taula de DBMF
A les Alpha estarem segur amb la taula de DBMF
Excel·lent! Jo també aposto més per les jornades d'Alpha. Pel que m'han dit, les DAU estan més dirigides als jocs de taula (tipus eurogames), mentre que la jornada d'alpha és la dedicada al wargame. Ho confirmaré amb els de Palma.
Per un petit herror comento:
El 18/11 son les Alpha (i no les Dau), que estarem em ple en varies taules de DBMM/F
el 25/11 Son les Dau, pero ens han confirmat que aquest any no es posen taules de wargames amb miniatures, sino de cartronets y jocs de taula de simulació
Per tant. El Club MES U AL DAU (antic Coll Wargames), estará a les Coll Fantasi el 25/11 amb una taule de DBMF, si els companys de VIIII LEGION ens volen ajudar a fer-ho, es clar.
El 18/11 son les Alpha (i no les Dau), que estarem em ple en varies taules de DBMM/F
el 25/11 Son les Dau, pero ens han confirmat que aquest any no es posen taules de wargames amb miniatures, sino de cartronets y jocs de taula de simulació
Per tant. El Club MES U AL DAU (antic Coll Wargames), estará a les Coll Fantasi el 25/11 amb una taule de DBMF, si els companys de VIIII LEGION ens volen ajudar a fer-ho, es clar.
burt_minorrot escribió:Per un petit herror comento:
Diverses respostes. La primera és felicitar pel nou nom oficial. M'agrada La segona és que a les jornades Alpha hi seré sí o sí. La tercera és que no crec que pugui estar disponible dos dissabtes consecutius, sorry.
Si el 18 vaig a les Alpha, com li digui a ma senyora que el següent dissabte també tiro de Family Points per escaparme de ninotades, hem sembla que em curtirà d'hòsties amb una vara d'oliver...
Zypheria- Cantidad de envíos : 127
Rango : 181
Oh!, quina sort!!
La teva diu que son "ninotades". La meva diu que son "monstruetes"
La teva diu que son "ninotades". La meva diu que son "monstruetes"