BARCELONA GAMES DAY 2017
+6
eladan
strategus_maximus
Erwin
burt_minorrot
Megas Domestikos
Admin
10 participantes
Página 1 de 2.
Página 1 de 2. • 1, 2
BARCELONA GAMES DAY 2017
Ja tenim data. Que tothom es reservi el dissabte 20 de maig de 2017 per al Barcelona Games Day. Com tots als anys, es portarà a terme a la seu del club RECS de Gavà. En breu afegiré més info al respecte.
Re: BARCELONA GAMES DAY 2017
Compteu amb els reforços mallorquins. El més probable és que repetim els tres de l'edició anterior, però no descartem reclutar algú més.
Salutacions des del Regne al mig del mar!
Salutacions des del Regne al mig del mar!
Megas Domestikos- Cantidad de envíos : 110
Rango : 135
Em dona l'impresio que un nutrit nombre de legionaris de la VIIII Legió estará present
Aquest any tenim una novetat en l'organització del Games Day. Per primer cop tindrà un caràcter marcadament solidari. Si us dirigiu el web del Carlos, podreu trobar les característiques i els obsequis que hi em inclòs.
http://soldados-viejos.blogspot.com.es/2017/04/dbmm-games-day-2017-solidario.html
Tot i que el fòrum no està especialmenrt actiu, prometo que d'aquí al dia 20 hi estaré més atent per respondre al vostres dubtes i preguntes en aquest fil. Per tant, a partir d'ara us demano que comenceu a confirmar la vostra assitència per començar a reservar taula de restaurant. Si us plau, digue-nos-ho tant aviat com us sigui possible.
http://soldados-viejos.blogspot.com.es/2017/04/dbmm-games-day-2017-solidario.html
Tot i que el fòrum no està especialmenrt actiu, prometo que d'aquí al dia 20 hi estaré més atent per respondre al vostres dubtes i preguntes en aquest fil. Per tant, a partir d'ara us demano que comenceu a confirmar la vostra assitència per començar a reservar taula de restaurant. Si us plau, digue-nos-ho tant aviat com us sigui possible.
Hola nois
casualidad de las casualidades, al ponerme en contacto con la plataforma Gavà Solidària,
me acabo de enterar que precisamente ese día se convoca la 4a Jornada Solidària d'Àmbit Local
Dissabte 20 de maig de 2017 . Viu un dia solidari a Gavà.
Por lo tanto, nuestra jornada DBMM Solidari encaja a la perfección junto a otras actividades de la ciudad y además será incluida como entidad y actividad colaboradora en la relación de actividades de la Plataforma. Nos harán publicidad gratuita!
http://www.gavaciutat.cat/subpagina-gavasolidaria
casualidad de las casualidades, al ponerme en contacto con la plataforma Gavà Solidària,
me acabo de enterar que precisamente ese día se convoca la 4a Jornada Solidària d'Àmbit Local
Dissabte 20 de maig de 2017 . Viu un dia solidari a Gavà.
Por lo tanto, nuestra jornada DBMM Solidari encaja a la perfección junto a otras actividades de la ciudad y además será incluida como entidad y actividad colaboradora en la relación de actividades de la Plataforma. Nos harán publicidad gratuita!
http://www.gavaciutat.cat/subpagina-gavasolidaria
Confirmats els tres expedicionaris de Mallorca, repetim els mateixos de l'any passat (Toni, Pep i jo).
L'organització serà l'habitual? Batalla històrica i freelances a 240 AP?
Salutacions des de Ciutat de Mallorques.
Salutacions des de Ciutat de Mallorques.
Megas Domestikos- Cantidad de envíos : 110
Rango : 135
Yo me apunto!!!!
Señor Admin, se neesitan jugadores de 240AP o podemos montar una mesa de DBMF para que la gente lo vea. Lo que se necesite!!!
Salutacions
Señor Admin, se neesitan jugadores de 240AP o podemos montar una mesa de DBMF para que la gente lo vea. Lo que se necesite!!!
Salutacions
Megas Domestikos escribió:Confirmats els tres expedicionaris de Mallorca, repetim els mateixos de l'any passat (Toni, Pep i jo).
Efectivament. Ja podeu anar preparant els vostres exècircits a 240.
strategus_maximus escribió:Yo me apunto!!!!
Doncs no estaria gens malament una taula de DBMF. De quina grandària us caldria?
Ahir l'Ignasi em va confirmar que es queda a dinar, però que només vindrà a jugar al matí.
Avui el Sr. José Noguerol em confirma que vol una taula de 75 x 75 cm més una altra per a desar minis perquè portarà una demo de DBA plus. Això vo dir que confirma també que es queda a dinar.
bones,
aquesta vegada jo ja vinc amb ejercit propi, per fi podràs veure la gran Wallachia, apunta'm amb 240 punts
aquesta vegada jo ja vinc amb ejercit propi, per fi podràs veure la gran Wallachia, apunta'm amb 240 punts
eladan- Cantidad de envíos : 12
Rango : 22
eladan escribió:bones,
Excel·lent! Ja t'avanço que lluitaràs contra els mallorquins
Confirmo que el Sr. José Noguerol vindrà amb el Javier de la Osa per a jugar a DBA plus 2.2, que és la versió avaçada del joc. Molt propera a DBMM, segons m'han comentat.
Per tant, dos més per al restaurant!
Per tant, dos més per al restaurant!
Jo m'apunto. Per dinar, jugar a 240 o el que calgui
Salut,
Salut,
verd- Cantidad de envíos : 236
Rango : 283
¡Yo puedo!
Me apunto al escenario
Me apunto al escenario
Ricardo- Cantidad de envíos : 741
Rango : 740
Bones a tots,
David ja ho has dit però Reconfirmo la meva assistència, que aquest cop estarà una mica limitada. No em serà possible arribar abans de les 10:30 més o menys, em quedaré a dinar i hauré de marxar d'hora per la tarda... per tant podré fer una partida de 240pts al matí només (crec que per una donarà temps).... Al menys ens retrobarem tots
David ja ho has dit però Reconfirmo la meva assistència, que aquest cop estarà una mica limitada. No em serà possible arribar abans de les 10:30 més o menys, em quedaré a dinar i hauré de marxar d'hora per la tarda... per tant podré fer una partida de 240pts al matí només (crec que per una donarà temps).... Al menys ens retrobarem tots
capitaharlok- Cantidad de envíos : 210
Rango : 252
Aposentado el polvo del campo de batalla. Unas gran día!!!! Como siempre!!!
Agradecer a los organizadores el currazo que se pegaron. A los chicos que montaron el escenario, por lo espectacular que les quedó y a los amigos de las Illas, por venir y por las partidas!!!!
En cuanto pueda, colgaré algunas fotos que pude hacer.
Saludos y Felicidades!!!!!
Ya estoy esperando el del año que viene
Agradecer a los organizadores el currazo que se pegaron. A los chicos que montaron el escenario, por lo espectacular que les quedó y a los amigos de las Illas, por venir y por las partidas!!!!
En cuanto pueda, colgaré algunas fotos que pude hacer.
Saludos y Felicidades!!!!!
Ya estoy esperando el del año que viene
Eso mismo (pensaba que ya lo habia puesto, sorry)
Gracias a todos por ese dia tan entretenido con muy buena compañía.
Gracias a todos por ese dia tan entretenido con muy buena compañía.
Página 1 de 2. • 1, 2