El foro de DBMM en Barcelona
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Moviment d'alineació a una zona de control i impetuosos

2 participantes

Ir abajo

Moviment d'alineació a una zona de control i impetuosos Empty Moviment d'alineació a una zona de control i impetuosos

Mensaje  Nameless Dom Jul 15, 2018 10:32 pm

Hola,

Una tropa impetuosa que ha mogut (gratis) per alinear-se a una zona de control deixa d'estar impretuosa?Suspect

I és més, una tropa impetuosa que ha mogut (gratis) per aliniar-se a una zona de control, atura altres impetuosos amics que venen per darrera i el contacten? Suspect
Nameless
Nameless

Cantidad de envíos : 784
Rango : 580
Reputación : 5
Fecha de inscripción : 27/09/2008
Localización : Barcelona

http://subcronicadbmm.blogspot.com/

Volver arriba Ir abajo

Moviment d'alineació a una zona de control i impetuosos Empty Re: Moviment d'alineació a una zona de control i impetuosos

Mensaje  Admin Lun Jul 16, 2018 8:29 am

Anem a pams. Si ets una tropa impetuosa, sigui perquè vens així de fàbrica o bé perquè ho estàs temporalment a causa del context de la batalla, el fet de moure o no moure no fa que deixis de estar impetuós. Una cosa diferent és que moguis o no espontàniament com a impetuós que ets si no t'has gastat pips per a moure-la o aturar-la. Per tant, la pregunta seria, d'una banda, si el moviment gratuït d'alineament dins d'una zona de control enemiga compta com a moviment a efectes de no haver de moure de forma espontània i, de l'altra, si així faria que comptés com a tropa impetuosa que ha mogut i que, per tant, aturaria als impetuosos al seu darrere. Wink

Excel·lent pregunta! Aquesta és de la mena que m'agraden. Razz Després d'haver-m'ho mirat al reglament, diria que la resposta és sí en tots dos supòsits, però com que no és una qüestió que m'hagi plantejat mai, no descarto que se m'hagi escapat algun altre aspecte que s'hagi de tenir en consideració. Per tant, la traslladaré als cercles seràfics de DBMM a veure si m'ho confirmen o no.
Admin
Admin
Admin

Cantidad de envíos : 2159
Rango : 2018
Reputación : 32
Fecha de inscripción : 06/09/2008
Localización : Barcelona

http://landmeister.blogspot.com

Volver arriba Ir abajo

Moviment d'alineació a una zona de control i impetuosos Empty Re: Moviment d'alineació a una zona de control i impetuosos

Mensaje  Admin Lun Jul 16, 2018 8:43 pm

Nova clatellada per al traductor justicier, i de retruc per a tots nosaltres. Resulta que no es pot moure "gratis" un element que ja es troba dins de la zona de control d'un enemic. La regla en anglès diu:

"An element or group in edge contact but not already lined up as specified above must (and any moving in an enemy TZ may) immediately move (expending no PIPs)..."

La clau està en el verb "moving in". A la traducció diu:

"Un element o grup amb el seu front en contacte amb qualsevol dels costats d'un element enemic, però no alineat encara legalment com s’ha detallat a l’apartat anterior ha de (si és un element o grup que entra o que es mou tot estant dins d’una ZA, pot) moure’s immediatament (sense consumir PIPs)..."

Aquí el traductor la va espifiar perquè va interpretar "moving in" de forma correcta quan va dir "...element o grup que entra...", però malament en afegir això de "...o que es mou tot estant dins...". Per tant, aquesta segona part s'ha d'eliminar. Merda de phrasal verbs!!! Evil or Very Mad

Un cop més, tots hem esta jugant malament des de ves a saber quan (doncs des del principi, collons!!). Mad

Total, que ja podeu modificar la traducció a l'apartat MOVIMENT EXTRA PER ALINEAR-SE EN COMBAT COS A COS O EN UNA ZA perquè digui al seu primer paràgraf:

"Un element o grup amb el seu front en contacte amb qualsevol dels costats d'un element enemic, però no alineat encara legalment com s’ha detallat a l’apartat anterior ha de (si és un element o grup que entra dins d’una ZA, pot) moure’s immediatament (sense consumir PIPs)...".

Per tant, company Xavi, i responent a la teva pregunta, res del que demanes es pot fer. Em sap greu. Sad Crying or Very sad
Admin
Admin
Admin

Cantidad de envíos : 2159
Rango : 2018
Reputación : 32
Fecha de inscripción : 06/09/2008
Localización : Barcelona

http://landmeister.blogspot.com

Volver arriba Ir abajo

Moviment d'alineació a una zona de control i impetuosos Empty Re: Moviment d'alineació a una zona de control i impetuosos

Mensaje  Nameless Lun Jul 16, 2018 10:05 pm

Ostres, me lo repita po favó

No "TENCTENC"! Mad

Shocked


Bé, m'ha quedat clar que el que preguntava no, però ara no tinc clar del que es pot fer o no a la zona de control (o sigui sense contactar a l'enemic). pale
Nameless
Nameless

Cantidad de envíos : 784
Rango : 580
Reputación : 5
Fecha de inscripción : 27/09/2008
Localización : Barcelona

http://subcronicadbmm.blogspot.com/

Volver arriba Ir abajo

Moviment d'alineació a una zona de control i impetuosos Empty Re: Moviment d'alineació a una zona de control i impetuosos

Mensaje  Admin Mar Jul 17, 2018 8:45 am

A partir d'avui, els famosos 80p gratis per a alinear-te amb l'enemic NOMÉS es poden fer servir si:

1. Contactes l'enemic.

2. Entres a la seva zona de control venint des de fora d'ella.

És a dir, que si comences el teu moviment estant-hi ja dins de la zona de control enemiga, ÚNICAMENT pots fer servir els 80 p gratis si contactes l'enemic. Res més.

Com em foten aquestes pífies de traducció... No
Admin
Admin
Admin

Cantidad de envíos : 2159
Rango : 2018
Reputación : 32
Fecha de inscripción : 06/09/2008
Localización : Barcelona

http://landmeister.blogspot.com

Volver arriba Ir abajo

Moviment d'alineació a una zona de control i impetuosos Empty Re: Moviment d'alineació a una zona de control i impetuosos

Mensaje  Nameless Mar Jul 17, 2018 6:13 pm

Aaaaaa, ara sí, molt bé! What a Face
Nameless
Nameless

Cantidad de envíos : 784
Rango : 580
Reputación : 5
Fecha de inscripción : 27/09/2008
Localización : Barcelona

http://subcronicadbmm.blogspot.com/

Volver arriba Ir abajo

Moviment d'alineació a una zona de control i impetuosos Empty Re: Moviment d'alineació a una zona de control i impetuosos

Mensaje  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.