Una altra pífia

Ir abajo

Una altra pífia

Mensaje  Admin el Dom Abr 15, 2018 7:01 pm

Un cop més la poca freqüència de partides que jugo actualment em va tornar a passar factura. A la quedada d'ahir es va donar el cas que el Salva va fer servir un element de sacrificables i, quan ja portava mitja partida, va i li solto que no pot moure'l com ho havia fet fins aleshores i que ho havia de fer d'una altra manera completament diferent. No només això, sinó que, a més, l'obligo a resituar l'element sobre el taula, amb la putada que això va suposar per al seu contrincant, l'Ignasi, que també es veure obligat a modificar la posició de diversos elements per a "compensar" el moviment suposadament incorrecte del Salva.

Doncs bé, la vaig cagar, i a fons. Resulta que el meu cervell em va fer recitar la regla dels sacrificables...de la versió 1.0!!!!! Embarassed A la versió actual aquesta regla ja no s'aplica, ras i curt. pale Per tant, Salva i Ignasi, us demano disculpes pel meu error. Tal com havia jugat el Salva fins al moment de la meva desgraciada intervenció, el moviment era correcte.

És evident que he de jugar més sovint per a desrovellar el reglament al meu cervell. study

_________________
Firmado,
EL PROSÉLITO DE DBMM (y también censor de este foro)
Visita http://landmeister.blogspot.com y sabrás qué soy y quien soy.
avatar
Admin
Admin

Cantidad de envíos : 1989
Rango : 1829
Reputación : 33
Fecha de inscripción : 06/09/2008
Localización : Barcelona

Ver perfil de usuario http://landmeister.blogspot.com

Volver arriba Ir abajo

Re: Una altra pífia

Mensaje  burt_minorrot el Dom Abr 15, 2018 8:51 pm

No elt procupis.

Llavors, si el Exp. está integrat amb un grup, aquest actuará com una unitat mes.
Suposo que si dijo de donar ordres al grup, es converteig en impetuos i ja no el puc aturar.
Correcte?
avatar
burt_minorrot

Cantidad de envíos : 121
Rango : 161
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 11/08/2011
Edad : 54
Localización : Barcelona

Ver perfil de usuario http://partidasdeburt.blogspot.com.es/

Volver arriba Ir abajo

Re: Una altra pífia

Mensaje  Zypheria el Dom Abr 15, 2018 9:44 pm

burt_minorrot escribió:No elt procupis.

Llavors, si el Exp. está integrat amb un grup, aquest actuará com una unitat mes.
Suposo que si dijo de donar ordres al grup, es converteig en impetuos i ja no el puc aturar.
Correcte?

Pag 29, All Expendables are impetuous

Pag 31, Once Expendables have moved spontaneously, they cannot be Halted or Moved again using PIPs

Correcte. El Comentary de la 2.1 pàg 5 surten totes les regles dels Responsables consensuades.
avatar
Zypheria

Cantidad de envíos : 88
Rango : 122
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 24/03/2017
Edad : 32
Localización : Cornellà de Llobregat

Ver perfil de usuario

Volver arriba Ir abajo

Re: Una altra pífia

Mensaje  Admin el Dom Abr 15, 2018 10:02 pm

Efectivament. Pots barrejar sacrificables en qualsevol grup en qualsevol moment. En tot cas, sempre has de tenir en compte que, en tant que tropa impetuosa, a la que no el facis moure voluntàriament ni l'aturis, es llençarà impetuós i no el podràs aturar mai més.

I no oblidis que com a irregular que és (i tropa muntada), segons amb què el barregis, et costarà una morterada de pips moure'l dins d'un grup.

_________________
Firmado,
EL PROSÉLITO DE DBMM (y también censor de este foro)
Visita http://landmeister.blogspot.com y sabrás qué soy y quien soy.
avatar
Admin
Admin

Cantidad de envíos : 1989
Rango : 1829
Reputación : 33
Fecha de inscripción : 06/09/2008
Localización : Barcelona

Ver perfil de usuario http://landmeister.blogspot.com

Volver arriba Ir abajo

Re: Una altra pífia

Mensaje  burt_minorrot el Dom Abr 15, 2018 11:50 pm

De les poques regles que em coneixia bé
Jeje

Pero no sabia que un Wagon Exp., te que comptar-se com a montada...
Llavors, per moura'l amb tropes d'infantería, em costa un Pip més per ser un grup mixte.
Be saver-ho
avatar
burt_minorrot

Cantidad de envíos : 121
Rango : 161
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 11/08/2011
Edad : 54
Localización : Barcelona

Ver perfil de usuario http://partidasdeburt.blogspot.com.es/

Volver arriba Ir abajo

Re: Una altra pífia

Mensaje  Zypheria el Lun Abr 16, 2018 4:54 am

De fet a l'apartat de suma de PIPs l'Expendable te la seva pròpia línea junt amb el bagatge i les Hordes O/I, just per sobre de les tropes Muntades/A peu
avatar
Zypheria

Cantidad de envíos : 88
Rango : 122
Reputación : 0
Fecha de inscripción : 24/03/2017
Edad : 32
Localización : Cornellà de Llobregat

Ver perfil de usuario

Volver arriba Ir abajo

Re: Una altra pífia

Mensaje  Admin el Lun Abr 16, 2018 8:26 am

burt_minorrot escribió:De les poques regles que em coneixia bé
Jeje

Pero no sabia que un Wagon Exp., te que comptar-se com a montada...
Llavors, per moura'l amb tropes d'infantería, em costa un Pip més per ser un grup mixte.
Be saver-ho

És encara més car. Si vas en un grup mixte de sacrificables amb tropes a peu, pagues +1 PIP. I pel sol fet de ser un Sacrificable pagues un altre pip addicional, vagi amb qui vagi. Si, a sobre, varies o pivotes el grup o mous menys del màxim, pagues dos pips més.

És a dir, que o be t'assegures de tenir una font estable de pips, o millor encarar-lo bé des de bon començament i llançar-lo per a oblidar-te'n.

_________________
Firmado,
EL PROSÉLITO DE DBMM (y también censor de este foro)
Visita http://landmeister.blogspot.com y sabrás qué soy y quien soy.
avatar
Admin
Admin

Cantidad de envíos : 1989
Rango : 1829
Reputación : 33
Fecha de inscripción : 06/09/2008
Localización : Barcelona

Ver perfil de usuario http://landmeister.blogspot.com

Volver arriba Ir abajo

Re: Una altra pífia

Mensaje  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Volver arriba


 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.