Reflexions sobre el Bagatge

Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Ir abajo

Reflexions sobre el Bagatge

Mensaje  Admin el Jue Oct 12, 2017 2:24 pm

Durant la quedada del passat dissabte em van plantejar una qüestió interessant sobre l'ús de bagatges en combinació amb les marxes de flanc. Tot i haver respost allà mateix, crec que, si com sospito, a partir d'ara començarem a veure més marxes de flanc del que és habitual, és important deixar constància dels elements més importants del reglament a tenir en compte.

En primer lloc cal estudiar-se molt bé dos apartats. El primer és el que ens defineix qui i com pot fer una marxa de flanc. En aquest cas ens hem de llegir l'apartat MARXES DE FLANC I COMANDAMENTS RETARDATS (pàgina 41 de la darrera versió de la traducció). El segon és que ens explica com es resolen, ARRIBADA DE COMANDAMENTS RETARDATS O EN MARXA DE FLANC (pàgines 58 i 59).

Aprofito l'avinentesa per a aportar alguns elements que ens aproximaran a tots una mica més a la categoria de jugadors de nivell cool advanced. Són els següents:

1. En tant que el Bagatge (O) no pot ser inclòs a les marxes de flanc, si aquest és l'únic que tenim, és obvi que només el podrem incorporar al Bagatge d'exèrcit...

2. ...o bé (i aquí és un cool advanced player marca la diferència...en pot comprar menys, o no comprar-ne cap per a aquell comandament! Razz

Penseu-hi. Si desplego dos comandaments a la taula, però al meu bagatge d'exèrcit poso 6 elements, ja li he dit al meu oponent (que també és de nivell cool advanced, per suposat) que avui jugo amb tres comandaments. Sap que s'ha de començar a preocupar dels flancs. Recordeu que, quan juguem a 400, podem comprar de 0 a 2 elements per general, és a dir, que no és obligatori comprar-ne el màxim.

Ara donem un pas més enllà i, a més de ser cool advanced, hem ascendit a la categoria fucking crack. Jo puc tenir una llista amb 4 comandaments i...desplego a la taula només els tres elements de Bagatge que he pagat i que van al comandament de Bagatge de l'exèrcit. A partir d'aquí, el límit el posa la malla llet del jugador.

Oi que ens entenem? Wink

Admin
Admin

Cantidad de envíos : 1841
Rango : 1657

Ver perfil de usuario http://landmeister.blogspot.com

Re: Reflexions sobre el Bagatge

Mensaje  Zypheria el Vie Oct 13, 2017 8:47 am

De fet la pregunta que et faig fer era perquè jo havia pensat encara en ser més nazi i avançar a la categoria de fucking crack my teabags in your face que consisteix en comprar Bagatge I o F que no estan obligats a desplegar tocant la rereguarda del nostre cantó de taula i comprar l'estratagema de "Exageració de grandària de l'exercit" fent-lo servir sobre el propi bagatge per incrementar el nombre de plaquetes, i utilitzar 3 o 2 comandaments a 400 o 240 punts respectivament, per fer creure a l'adversari que hi ha una marxa de flanc en procés y obligarlo a mantenir tropes enrederides pels flancs. Twisted Evil
Zypheria

Cantidad de envíos : 33
Rango : 47

Ver perfil de usuario

Mensaje  Admin el Vie Oct 13, 2017 12:18 pm

Zypheria escribió:De fet la pregunta que et faig fer era perquè  jo havia pensat encara en ser més nazi i avançar a la categoria de fucking crack my teabags in your face que consisteix en comprar Bagatge I o F que no estan obligats a desplegar tocant la rereguarda del nostre cantó de taula i comprar l'estratagema de "Exageració de grandària de l'exercit" fent-lo servir sobre el propi bagatge per incrementar el nombre de plaquetes, i utilitzar 3 o 2 comandaments a 400 o 240 punts respectivament, per fer creure a l'adversari que hi ha una marxa de flanc en procés y obligarlo a mantenir tropes enrederides pels flancs. Twisted Evil

Collons...Aquest tio espanta... Shocked affraid Quin nivell... study

Admin
Admin

Cantidad de envíos : 1841
Rango : 1657

Ver perfil de usuario http://landmeister.blogspot.com

Mensaje  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Volver arriba