El foro de DBMM en Barcelona
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Important matís

Ir abajo

Important matís Empty Important matís

Mensaje  Admin Vie Jun 30, 2017 8:32 pm

Estic enllestint el diagrama de flux per als moviments impetuosos i, como no podia ser d'altra manera, el Sr. Lawrence Greaves m'ha fet veure un detall important sobre el qual no havia parat prou atenció. A la traducció, el traductor justicier va mantenir l'estructura textual de l'original anglès a l'hora de descruire la primera de les quatre opcions de direccionament impetuós en cas de no poder contactar un enemic al front. Tal com està escrita ara, sembla que el punt més significatiu a l'hora d'identificar sobre quin enemic t'has de llançar és la identificació del desviament menor i després del recorregut més curt fins al combat. Això és així perquè no és fins a la segona frase que s'especifica que cal anar cap a l'enemic més proper. Un cop més, això pot acabar induint a interpretacions incorrectes.

Per tant, em prenc la llibertat de suggerir un canvi en la traducció (espero que m'ho permetis, traductor justicier) de la següent forma: substituir l'ordre de les dues frases de forma que es potenciï clarament l'objectiu de contactar l'enemic més proper. És a dir que a l'actual pàgina 56, darrer terç del text, al primer punt que trobem després de la frase "En qualsevol altra circumstància, és obligatori triar alguna de les següents direccions:" hauríem de substituir el redactat actual per aquest altre:

• Ha de dirigir-se cap a l’element enemic més proper que es trobi al seu abast de moviment i, a més, al menys una part de la base d’aquest enemic ha d’estar situada més enllà de la seva línia del front. Per a fer-ho, pot canviar de direcció l’angle mínim per avançar aleshores la distància mínima possible, de forma que el seu front contacti el front o la reraguarda enemics, o bé se situï solapant.

Ara sí que queda clar que has d'anar cap a l'enemic més proper. Si tot va bé, demà ja podré penjar el diagrama de flux enllestit.
Admin
Admin
Admin

Cantidad de envíos : 2159
Rango : 2018
Reputación : 32
Fecha de inscripción : 06/09/2008
Localización : Barcelona

http://landmeister.blogspot.com

Volver arriba Ir abajo

Volver arriba


 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.